wtorek, 15 maja 2012

Pierwsza wymianka blogowa- DZIĘKUJĘ :)

Kolejna BARDZO, BARDZO udana wymianka za mną :) Tym razem blogowa. Organizatorką była Luna, której już na wstępie chciałam serdecznie podziękować. Przyznam, że to jedna z najbardziej udanych wymianek, w których brałam udział :) Kochana, dziękuję za organizację.
A teraz konkrety. Najpierw pokażę jakie cudeńka dostałam od Dominiki . Zdolna z niej bestia ;) Z resztą sami zobaczcie:












Piękności prawda? :) Już Dominice to mówiłam, ale jeszcze tu powtórzę: od dawien dawna marzyła mi się szydełkowa biżuteria. Zawsze jak zobaczyłam ją na czyiś uszach/rękach /szyi to wpadałam w dziką zazdrość ;) No, a teraz mogę z dumą nosić swoją. A ta szkatułka- no pierwsza klasa po prostu.A woreczek zapachowy już pełni swoją rolę :) DZIĘKUJĘ Dominiko.
A teraz szybko to co ja zrobiłam  dla Dominiki. Chyba się spodobało... :)

To już wszystko na dzis. Trzymajcie się ciepło :)

2 komentarze:

  1. Ja również dziękuję za prezenty wszystko jest śliczne,cieszę się że Ci się biżu szydełkowe podoba pozdrawiam ciepło i życzę miłego dnia.

    OdpowiedzUsuń
  2. Odebrałam dzisiaj paczuszkę od Ciebie - jestem oczarowana! Dziękuję :*
    http://bizuteriasutasz.blogspot.com/2012/05/podaj-dalej-znow.html

    OdpowiedzUsuń