wtorek, 15 lipca 2014

WYZWANIE dzień 2: Dlaczego bloguję?

Drugi dzień wyzwania. Zanim o zadaniu na dziś, chciałam podziękować za wczorajsze komentarze. Miło się zrobiło. Sama także trafiłam na wiele ciekawych blogów dzięki wyzwaniu.
DLACZEGO BLOGUJĘ? Takie pytanie mam sobie zadać... Powodów jest co najmniej kilka:
  • Przede wszystkim blog jest dla mnie takim trochę motywatorem do działania. No bo, żeby coś pokazać, trzeba to zrobić, potem jeszcze post napisać, zająć się zdjęciami itd. Motywator może nie w 100% skuteczny, no ale...
  • Okazja do pogłębienia swojej wiedzy, poszerzenia swoich horyzontów. O tym już trochę pisałam wczoraj w kontekście wizażu. W końcu zawsze znajdzie się ktoś bardziej doświadczony w temacie, ktoś kto doradzi. Ja na co dzień, w "realu" nie mam kontaktu z wieloma osobami zajmującymi się rękodziełem, dlatego internet  to moje jedyne źródło.
  •  Jest jeszcze taka kwestia hmmm... "społeczna". Bo przecież pisząc bloga siłą rzeczy trafiamy na strony o podobnej tematyce. Poznajemy ich autorów/ki, zawiązujemy kontakty, nawet jeśli są one tylko wirtualne. Owocem tych znajomości, w naszym przypadku,są wymianki (kto tego zasmakował, wie o czym mowa!), spotkania, warsztaty.
Zdjęcia z jednego ze spotkań, w których wzięłam udział
Źródło zdjęć

Dlatego właśnie bloguję. Pozdrawiam!

3 komentarze:

  1. Bardzo mocne powody! Życzę Ci, aby nigdy ich nie zabrakło, a Twój blog rozwijał się razem z Tobą :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Trafiłaś w sedno! Pod każdym względem!

    OdpowiedzUsuń